Boken här

Boken som SKA bli min guide till mitt nya liv (hur många gånger har ni hört den förut?) kom med posten igår. Jag har läst en del och den stora omläggningen kommer att ske när besöket åkt hem. Jag är fortfarande inte frisk, hostar en hel del på kvällen/natten men ska ev försöka få till en motionsrunda under morgondagen. Två personer har sagt att de tycker jag blivit smalare, kanske kanske har det gett någon effekt ändå fast det inte syns på vågen, eller så är de bara snälla och säger så för att få mig på bättre tankar. Jag måste erkänna att jag känner mig lite halvskeptisk men hoppas på någon form av resultat skapligt snabbt (bara 1 kg skulle räcka) så jag kan få tillbaka motivation och kämpa gärnet. Den som vill får gärna peppa mig, måste få till även den mentala biten nu!


Kommentarer
Anne

Inte alls snäll - du ser smalare ut! Keep it up (urtöntigt uttryck som malteser alltid häver ur sig!)

2010-06-12 @ 18:51:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0