Hej och hå

Nu får jag snart nog av den här värmen. Verkligen nedräkning till sommarlovet och Sverige resan. Vi far 1a juli och jag längtar. Sonen längtar och dottern längtar nog mest till födelsedagen men också att komma bort från värmen. Jag har varit sjuk den senaste veckan med vad jag tror är det halsonda maken hade innan sin intervju. Det har gjort så fasansfullt ont och gick över i vad som kändes som en så stor klump i halsen att jag nästan kände mig illamående. Vaknade bättre igår, tyvärr inte fortsatt bättre idag men jag är hoppfull :) Imorgon avslutar vi näst sista skolveckan och sen är det bara att börja packa!


Kommentarer
FREEDOMtravel

Välkomna till Sverige! Här är det ju fint väder nu, men det blir ju ingen Dubai-hetta ;)

Svar: Tack! Fått rapporter om ostadigt väder till helgen, både barnen och jag firar :)
pupa.blogg.se

2016-06-27 @ 22:19:12
URL: http://www.freedomtravel.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0