Läkarbesök

Idag har jag varit till läkaren, jag var där tidigt och fick komma in först så redan kl 8 var jag klar. Skönt att slippa vänta så mkt för en gångs skull. Det gick skapligt, ett av levervärdena hade gått upp lite igen tyvärr så jag fick en dos ändring igen men inte av kortisonet. Behöver nu komma iväg till "mitt" apotek och lämna in nytt recept för dosändringen (så jag får mer medicin innan jag får hämta ut nästa gång). Plus att vi måste tjata om den nyare medicinen som jag inte fick tillräckligt av förra gången. Det är så tråkigt när man måste jaga medicin man behöver för att kunna leva normalt och jag känner mig uppgiven redan innan vi pratat med apoteket. Tror jag får skicka maken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0