Vilken dag det var igår....

...började med stooora depressionen. Var ju vägningsdax och när jag klev på vågen hade jag gått ner max ½ kilo. Känndes bitter och tråkigt när man har ätit specielkost i en hel vecka för att få sig en kickstart och kämpat med huvudvärk. Hela dagen blev piss, maken jobbade och jag hade ingen ork till något, ledsen och trött (dottern börjar bli lite täppt i näsan och sov dåligt). När maken kom hem tvingade han upp mig på vågen igen, hävdade att det måste varit något fel då han själv gått ner 2 kilo och jag vet inte hur det gick till men helt plötsligt hade jag gått ner! 2 kilo jag med!! Hurra!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0