Senaste läkarbesöket

Idag har jag varit och träffat läkaren igen, det var rörigt värre som vanligt men jag fick komma in som nr3. Mina blodprover var som jag sagt tidigare inte vad han skulle vilja men han menade att det hade med att göra att jag inte fått full "utslag" av den ena medicinen än. Jag fick iaf minska ner dosen cortison till 15mg per dag, blodprov om 10 dagar och sen tillbaka och träffa honom igen om 3 veckor. Han svarade på mina frågor om svininfluensan och vaccination och jag räknas bevisligen in i riskgruppen för det mesta och ska tydligen vara berättigad till gratis influensa vaccin för den vanliga influensan och trots att inget beslut tagits trodde han att det även kommer att gälla svininfluensan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0