Huvudvärk!

Jag har haft mkt huvudvärk den senaste veckan, sonens gnäll har inte hjälpt men helt plötsligt insåg jag vad det hänger ihop med. Pappa har alltid pratat om att han fått hemsk huvudvärk när han kört första 2 veckorna på GI dieten (han motionerar) medans jag aldrig haft det problemet tidigare. Nu motionerar jag ju så jag tror att det kan ha med det att göra. Maken hade läst lite på nätet och hittade att man rekomenderade att ta en yoghurt 2 timmar innan motionen för att undvika huvudvärk så idag köpte jag några youghurtar, hoppas det kan hjälpa, jag är så tung i huvudet. Idag är dag 6 av 14, snart halvvägs med andra ord, och då dax för vägning....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0