Hemma från stranden

vad härligt det var i vattnet! Vi såg ett par maneter men vi klarade ju oss från att bränna oss så man får väl vara nöjd. Barnen hade jätte kul både i vattnet och på land och sonen hade inte glömt hur man "simmar" med puffarna. Stolt trampade han runt.

Maken och barnen åt lite snabbt på stranden men det fanns inget glutenfritt att få tag på (förutom torftig kycklingsallad) så jag valde att vänta tills vi kom hem. Sitter nu och väntar på min pizza som är i ugnen, ska bli gör gott. Medans jag var i Sverige har någon bestämt sig att importera nya frysta glutenfria produkter, tortellini, ravioli, pizza, bröd och annat gott. Ska bli spännande att se hur alla olika grejer smakar.

Men guuud vad jag svettas! Hela tiden droppar det från mig, det måste väl vara bra för viktnedgången? ;) :P Inte helt oväntat gick jag upp igen när jag var i Sverige så nu har jag ännu mer att gå ner men jag hoppas det ska bli ordning på motionerandet nu, jag körde på cross trainern i måndags och igår räknade jag målningen som min motion. Lite senare idag blir det cross trainern igen. Även om det känns tungt för min egen del att ha gått upp känner jag mig mest orolig över vad läkaren ska säga. Jag tycker egentligen inte att det är sååå konstigt att man går upp när man är på semester, dels för att man far runt mycket och då får äta det som bjuds i princip plus att jag ju "måste" äta alla goda saker jag inte kan få tag på här.

Nu piper det från ugnen..


Kommentarer
Strumpan & Co

Hej hopp! Du svarade på min tråd på FL, så nu har jag lagt till dig på bloglovin (http://www.bloglovin.com/). Hittade ingen länk på din sida dock, vilket du kanske borde fundera på att lägga in för det är himla smidigt för dina läsare. Tack och bock!

2009-08-13 @ 14:43:52
URL: http://sandlada.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0