Jaha ja...

...då var man ett år äldre. Födelsedagen kom och gick ganska obemärkt, så som livet är just nu finns ingen chans att slappa och fira på hög nivå, men det är ok och jag får ta igen det en annan gång. Presenter fick jag trots allt, ett nytt Pandora armband (det gamla var fullt) av maken, en bok av sonen och handkräm av dottern. Mina fina och omtänksamma barn. Dottern hade lagt på minnet vilken lukt jag hade tyckt bäst om när vi var på Bath & Bodyworks senast och luktat på tvål och handkrämer. Sonen hade lagt ner mycket tid på att hitta en bok som han trodde jag skulle tycka om.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0