Livet

Ibland kan inte livet vara bättre än så här!
 
 


Kommentarer
Teresia

Livet verkar vara underbart.
Jag åker ner till Dubai i början på juli för anställningsintervju.
Har du något tips att ge mig på vägen?
Kanske något som jag absolut inte får glömma packa ner.
Om jag blir anställd kanske jag inte åker tillbaks till Sverige inom det snaraste.
Har beviljats tjänstledigt (lärare på lågstadiet), sagt upp lägenhet och ska sälja bilen.

Många säger att det är fruktansvärt varmt, och att det kan bli tufft för en svensk tjej att åka ner på egen hand.

Jag har rest en del, så jag är inte orolig för något av det.

Mejla gärna mig.
Tack för en bra blogg.
Hälsningar Teresia, 32 år

2016-04-13 @ 22:31:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0