Gott nytt år...

...eller vad ska man säga? Jag och barnen har haft en fin dag idag och ändå känner jag att jag fått uträttat mycket. Började med att barnen blev tvugna att följa med på min träningsklass och de satt nöjda och tittade på i vad som blev nästan 1½ timme. De hade böcker med sig, och lekställning finns, men de tycker om att titta på när vi svingar :) Efter dusch och frukost har vi sedan gjort vår egen granola med nötter och torkad frukt, fruit roll ups, strykit lakan och tittat på Harry Potter film. Medan jag strök spelade barnen spel tillsammans och fnittrade och hade så kul, hur underbart är det inte när de inte bråkar och tjafsar?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0