RAK dag 2

Andra dagen blev väl inte så mycket bättre än den första, sonen mådde lite dåligt på eftermiddagen, eventuellt lite solsting så han sov och ville stanna inne så det gjorde vi. Maken och dottern gick och badade lite mer. Sonen ville inte heller ha någon middag och eftersom vi hade en härlig balkong till rummet bestämde vi oss att beställa room service och äta där.
 
 
Vi fick galet dålig hjälp när det gällde vilken mat jag kunde beställa och de lät inte maken prata direkt med kocken för att slippa ringa fram och tillbaka. Istället för att få besked om vad jag kunde äta fick vi gå igenom 4 olika rätter men samtal fram och tillbaka. Meridien i Al Aqah har aldrig varit så där besvärliga utan har alltid hittat en lösning och gjort om lite för att jag skulle kunna äta det jag önskade, här kändes det mest som man var jobbig och jag fick ta något som jag egentligen inte ville ha för att det var det enda som var glutenfritt.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0