Grått...

Tänk vad vädret påverkar hur man känner sig! Idag var en sån där dag där regnet hängde i luften, det var grått (i den mån det blir grått här) och var redigt tryckande vilket i sig medförde att jag kände mig helt off. Jag kände mig nästan sjukligt trött och slö och slumrade till flera gånger under förmiddagen. Min kb tränare är på kurs i USA och vi kör ersättningspass utomhus medans hon är borta och värmen tar verkligen ut sin rätt så mitt kb pass spelade säkert in då jag blev väldigt slö förra efter förra veckans pass med.  Andra år har vi ju vant oss vid värmen allt eftersom det blivit varmare men imorse kl 7.30 när jag åkte iväg var det redan 33 grader och nu när vi är vana att vara inomhus i acn är det riktigt jobbigt! Jag ser fram emot när M är tillbaka och vi kan köra på inomhus igen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0