Gapskrattar

Min pappa han slår då alla rekord. Han ringde precis på mobilen, han ringer aldrig, senaste gången var när farmor dog för 1½ år sedan så många tankar hann fara genom mitt huvud om eventuella olyckor och annat. När jag svarar säger han glatt "grattis på födelsedagen!" jag svarar "ööhhhhh" och drar ut på det lite, va då då undrar pappa och jag fnissar fram "jag fyller ju imorgon". För att vara helt rättvis sa han då "är det inte fjortonde idag?" så han hade allt koll på datumet, han var bara dagvill men det är inte första gången jag får höra grattis på fel dag :D Tur att man tar det med en klackspark och kan skratta åt det hela. Han konstaterade att han får ringa imorgon igen nu då.


Kommentarer
Sara Månsson

Tanken var ju god av pappsen ;)
Grattis på födelsedagen!

Svar: Tack! Ja det är väl tanken som räknas? :)
pupa.blogg.se

2015-05-14 @ 22:06:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0