Gääääsp

Jag är helt utmattad och trött, vilken galen dag det har varit idag! Började med att jag slog upp ögonen, helt klarvaken kl 5 imorse och kunde inte somna om (förrän 10 minuter innan klockan ringde såklart!) Målarna blev klara på övervåningen igår och kom tillbaka för undervåningen idag och det innebar att vi blev tvugna att städa upp på övervåningen. Killarna hade ju ställt tillbaka möblerna på plats och städat upp ev färgstänk men det var slipdamm överallt trots att både de och vi torkat govlen. Barnens rum har varit på g för uppröjning länge, bokhyllorna är oorganiserade och det är ingen idé att försöka hitta någon bok och skrivborden överbelamrade med grejer så nu fanns det ju ingen återvändo. Jag spenderade 3 timmar på sonens rum idag innan jag drog ut och handlade lite nödvändigheter (på tre olika ställen :O ) Jag är dock så himla nöjd med resultatet och då är det ju värt allt arbete. Maken fixade sovrummet och på eftermiddagen/kvällen har vi gjort klart i köket. Imorgon är det dotterns rum och data rummet på tur och sen är det faktiskt bara tv rummet kvar innan vi röjt och fixat i hela huset. Gud så gött det kommer kännas :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0