Härligt!

Vi kunde inte ha fått en bättre start på sommarlovet. Resan gick bra, London var uppfriskande men inte kallt (jag fick ta av mig koftan jag hade på mig på flyget), det var jätte kul att se vännerna igen och det ösregnade en sväng i går kväll. Barnen blev helt till sig och lyckades till och med få med sig de lokala pojkarna ut i trädgården för att leka i regnet :)
 
 
 
 
Sonen ser ut som han vunnit på lotteriet, dottern kunde inte stå still av upphetsning och kompisarnas ena son E ser ut som han tror det regnar pengar!
 
Vi är jetlaggade såklart, vaknade först vid vår helt vanliga tid (2.20 här, 5.20 i Dubai) men lyckades somna om i en timme till. Nu gäller det för mig att avgöra hur tidigt vi ska åka härifrån för att turista i centrala London. Tänker inte vänta tills engelsmännen tar sig ur sängen på en söndag morgon men kl 5 är väl väl tidigt att ge sig ut :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0