En del dagar alltså.....

Idag har varit en sån där dag som jag tror vi alla har ibland. En dag när allt går fel och man känner sig urusel och ledsen och grinig och sur. Det började när jag skulle sy sonens mjukisbyxor och det bara krånglade. Jag sydde om sömmen 7 gånger och det blev ändå inte bra (och nu har det blivit hål i tyget pga detta). För att spä på det hela hade jag sytt ett par andra byxor igår och där satt fickorna på fel ställe så jag fick repa upp massor för att försöka flytta fickorna så de byxorna är inte heller klara. Nu är det bara att somna tidigt och hoppas att morgondagen blir bra mycket bättre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0