Helgen med Star

Herregud, jag är verkligen efter med bloggen....Torsdagen den 15e kom världens stoltaste dottern hem från skolan. Hon hade blivit "Star of the week" igen och kom hem med klassmaskoten Star. Hon höll  på att pysa över för att hon var den första som fick hem Star för andra gången. Det var ju inte en så upplevelsefull helg i och med att maken jobbade och jag inte kunde köra men här är bilderna vi valde ut till dagboken.
 
 
De byggde Duplo tillsammans
 
 
Självklart fick Star hänga med på Hip Hop lektionen
 
 
Medans storebror hade sin Hip Hop lektion gjorde vi läxan
 
 
Kalas på Build-a-Bear för en klasskompis
 
 
På lördagen när jag blev av med mitt gips fick barnen åka till sina kompisar på lite playdate, bra mycket bättre än att sitta på sjukhuset och vänta!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0