Aaahh

Sitter å vårt lokala spa och myser med pedikyr. Det var länge sedan nu och verkligen behövligt. Kommer bli så snyggt med mitt nya Zoya lack. Tack vare en kompis som är nagelteknolog fick jag upp ögonen för de cancerframkallande ämnen som finns i nagellacken och snubblade sedan över ett lack fritt från åtminstone de 5 värsta å mitt vanliga spa. Tyvärr slutade de ta in nya färger och så höjde de priserna så jag bestämde att byta spa men köpa några egna lack. Självklart billigast i usa så jag beställde med leverans till makens hotell i Houston på hans senaste flygning. Finns kanonsnygga färger, lätta att applicera och torkar fort. Kolla upp Zoya om ni gillar nagellack!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0