Heja Sverige!

Just nu är jag lite insnöad på skid VM i Falun. Försöker se så mycket jag kan och känner mig liiite besviken på att vi inte kunde vara där och titta live. Vilken upplevelse det skulle varit! Idag vet jag inte hur det ska gå, maken ska sova för sin natt simulator och barnen har ju sina hip hop klasser så jag har två val, antingen strunta i det helt eller åka fram och tillbaka och försöka uppdatera mig så gott jag kan mellan klasserna....troligtvis blir det det sista, barnen brukar inte vilja stanna vid gymmet medans den andra dansar så nu när jag kan köra bil blir det nog som de önskar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0