Ballerina

Trots att jag varit rätt avog mot hela balett cirkusen och inte trott att hon skulle vilja dansa mer än en termin är hon nu inne på sitt femte år och jag måste ändå säga att hon inte alls är någon klumpeduns som dansar dåligt. I år har hon börjat vad som kallas "Grade 1" och igår var våran första "öppna klass" där vi fick komma in och titta med hennes nya fröken. Jag måste säga att jag förstår varför dottern är eld och lågor över baletten, i år verkar det vara lite mer dans av det hela, inte bara övningar och rörelser. Här kommer bild kavalkad.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0