Gäääsp

Vaknade redan 5.30 imorse, hade lite resfeber å mammas vägnar tror jag. Nu sitter jag här trött och gäspar i väntan på att planet ska landa så jag kan åka och hämta både mamma och min bror. Det blir hans första besök i Dubai och hela familjen är som i chock :) Jag har haft fullt upp idag, vi har såklart städat inför besöket men så har jag varit på överraskningsfödelsedagsfrukost för en kompis, sjukgymnastik, kört vilse och varit med dottern på ballet. Allra helst skulle jag borstat tänderna och sovit men jag får hålla ut i två timmar till (om inte jag tar en powernap så länge förståss....)Hursomhelst, det ska bli fint med besök, vi har längtat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0