Spännande spännande!

När jag pratade med maken på skype från LA igår berättade han att hans bror ringt honom lite tidigare och jag visste direkt vad det handlade om....barnen ska äntligen (om allt går bra) få en till kusin! Gissa om jag blev till mig, höll på att berätta för barnen direkt men bestämde mig ändå för att det kunde farbrodern själv få berätta på Skype vid tillfälle. Jag är säker på att barnen kommer bli jätte glada. Det är visserligen väldigt tidigt än men ingen som läser min blogg har ju någon kontakt med dem så även om det skulle bli några komplikationer kommer ju ingen att kunna trampa i klaveret. Härliga nyheter som nu ska få lysa upp min torsdag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0