Fy bubblan

Läste precis den här krönikan på expressen (länk) och jag ska inte sticka under stol med att jag fick världens ångest och tårarna kom. Herregud, sonen är 8 år och det är nästan halva tiden tills han säkert kommer flytta hemifrån. Som tiden har rasat iväg de här 8 åren är det väl snart dags och jag får jätte ångest vid blotta tanken på det. Nu skulle jag vilja krypa ner i sängen brevid honom och bara hålla om honom, mitt hjärta!
 
(Självklart gäller även detta dottern men hon är ju lite yngre så på något sätt känns det inte riktigt lika påträngande)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0