Tar emot bucklan....

...men den här gången tar jag emot bucklan som den bästa! Jag känner mig sååå nöjd med allt jag fixat och grejat med idag. Slog nog världsrekord i effektivitet imorse, hann fixa lunchlådor, tömma diskmaskinen och fixa beställningslappar och pengar till skolans årsbok och jag fick med mig kuvertet med pengar, brev och foton till dotterns klassmamma som ska sammanställas till tack present till fröknarna. Jag tog även tag i ett dörrstopp som störts mig i 2½ år, det har aldrig någonsin suttit fast skruvat ordentligt. Min teori att jag skulle kunna banka ner det gick i graven men med rätt mejsel lyckades jag skruva fast skruven så nu sitter det som det ska! Jag har nu även varit iväg och fixat med party bags till pumans kalas (Frozen grejer är hårdvaluta numer!) och de sista detaljerna till innehållet. Troligtvis måste jag nu dra till IKEA en sväng innan jag hämtar i skolan för att köpa ramar till avskedspresenterna till sonens två klasskamrater som flyttar från Dubai. Det blir inget överdådigt, men en avskedsbok med brev från kompisarna och ett inramat klassfoto från skolshowen. Fullt upp med andra ord, men det gäller att passa på medans man har flyt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0