Sommarlov!

Så där ja, nu är det sommarlov för hela slanten och jag held it together rätt bra ändå. Vi tackade av sonens fröknar och jag kämpade lite med tårarna men lyckades hålla tillbaka dem, vi var inte så många mammor där så det blev inte så emotionellt. Jag gick sedan och hämtade puman några minuter tidigt och när hennes fröken gav henne en sista kram och höll i henne läääänge fick jag vända mig om och torka tårarna....Härliga fröknar och härliga barn, klart det känns sorgligt. Jag kämpade med tårarna på vägen till bilen och när vi väl var på väg hem fanns det ju ingen anledning att låssas längre och jag grät en skvätt. Även barnen klarade sig bättre än förra året och tårarna kom senare, inte bland kompisarna. Nu får vi njuta av ett härligt (men kallt?) och långt sommarlov i Sverige!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0