Nu tar vi helg!

Ännu en skolvecka är förbi, nu är det bara tre kvar innan sommarlovet. Gud så gött! Det är för varmt nu, det märks både på mig och barnen, stubinen är kort. Idag har jag varit runt och köpt färg att måla på Elsa mantlarna med, hoppas det jag köpt på ebay hinner komma i tid.....
 
Maken flyger till London inatt, hoppas han kommer hem med lite gott fläsk på lördag kväll. Vissa män kommer hem med orkideer från Thailand och tulpaner från Amsterdam men jag blir själaglad över körsbär, ost och fläsk av alla de sorter (skinka, salami, korv och rediga köttbitar) skulle välja mat över blommor 10 gånger av 10 :D Just nu tex smaskar jag i mig de sagolikt goda bigaråerna som han hade med sig hem från Rom i förrgår och ska kika på några avsnitt av Scandal.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0