Hjälp!

Eftersom det blir Frozen kalas hade vi tänkt att dottern skulle få en Elsa klänning i present men förutom att det är i princip omöjligt att få tag på Disneys orginal version är den även svindyr, kostade över 600 kronor. Jag tänkte se om jag kunde sy en och hittade en liten hjälp här. Samtidigt letade jag efter något mer färdigt som jag kanske kunde sy till och hittade den här på H&M, frågan är bara vilken man skulle föredra? Den från H&M är ju inte riktigt rätt modell (om du inte vet hur Elsas isklänning ser ut kan du se den här) men jag tänker att den skulle duga (speciellt när hon får manteln till sen) och är ju kanon på ett sätt eftersom den kan användas till annat och inte bara till utklädnad. Samtidigt skulle jag inte behöva krångla med att sy! Vad tycker ni?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0