Frost kalas

Maken och jag hade en ambition att ta med dottern och ett par kompisar (5st) på preimären av "How to train your dragon 2" på bio följt av middag och tårta på Nando´s men det körde ihop sig då filmen öppnar tidigare än man sagt men också att bio tiderna inte kommer ut i tid utan allt får bli sista minuten i så fall. Istället har vi nu tänkt om och bestämt oss för att ordna ett Frozen (Frost) kalas här hemma. Hon är helt besatt av filmen, och musiken går på repeat på youtube så jag hoppas och tror att det kommer bli succe. Tack vare internet finns ju obegränsat med inspiration och jag har hittat massa bra aktiviteter. Efter kalaset ska jag återkomma med länkar men så länge kan jag bjuda på en sneak peak på det jag tror kommer bli höjdpunkten för tjejerna, att få dekorera sin egen Elsa cape!
 
 
 
Det ser väldigt tunnt ut men så ska det vara...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0