Robbie!

Ni trogna läsare kanske kommer ihåg hur jag kände mig efter Robbie konserten i somras? Annars kan ni läsa om det här. Det framgår inte av inlägget men jag hade i ärlighetens namn lite ångest över att jag inte skulle få se Robbie live igen. När det så blev klart att han drar på turné igen och spelar i Sverige bara kan jag ju inte låta bli....jag måste gå! Lyckades hitta någon att gå med i förväg den här gången, en kompis från Malta tiden var sugen på att hänga med och vi lyckades boka biljetter. Tog sittplats igen, tyckte vi satt hur bra som helst på Ullevi. Nu gäller det bara att maken får ledigt så jag kan åka på egen hand! Mina planer är att åka upp på onsdagen, gå på konsert på torsdagen och sen hem igen på fredagen. Iom att det blir så kort tid tänker jag stanna i Stockholm, förhoppningsvis kan mamma lägga ledigt onsd-torsd så vi kan mötas upp där och "göra" Stockholm istället. Jag ser fram emot detta med spänd förväntan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0