Jag kommer hem....

...igen till jul!
 
Barnen har önskat en jul låtlista till bilen så jag har letat massor efter julmusik och sprang då över Peter Jöbacks jag kommer hem igen till jul, vilken härlig låt! Passar bra gör den ju också, jag har glömt att uppdatera om att vi faktiskt åker till Sverige över jul. Vi hade ju sagt att vi skulle invänta makens schema för att se hur pass mycket han jobbade och han är borta över hela jul så vi har nu bestämt oss för att jag och barnen ska åka hem så fort skolan slutat. Det blir ingen långtur, vi reser tillbaka igen och firar nyår med maken. På så vis får vi det bästa av båda världarna och nu hoppas vi bara på snö!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0