Så mycket kärlek

Ibland blir jag så där varm i hjärtat, igår var ett sånt tillfälle och jag känner mig fortfarande helt mysig när jag tänker på det. Vi var hem till barnens älskade Mrs. S, som varit bådas lärar assistent. Som de hade längtat efter henne sen hon slutade för lite mer än en månad sen. Jag och Mrs. S har haft kontakt på facebook rätt kontinuerligt sedan dess och igår hade hon en skitdag, hon sover dåligt och det är tungt och jobbigt och alla vi som varit gravida vet väl hur känslorna kan åka berg och dal bana så jag sa att vi kunde komma över och lätta upp stämningen lite. Det låter kanske lite konstigt men hon har sagt flera gånger att vi gärna får komma över och hälsa på så jag tänkte att hon kanske skulle bli glad av ett litet besök. Gärna sa hon så jag och barnen hoppade i bilen och drog ut på äventyr. Jag har aldrig varit till området där hon nyss flyttat till, det är helt nytt så inte helt klart men jätte fina hus! Vi hade alla jätte trevligt och jag hoppas hon kunde gå till sängs med lite bättre känsla i kroppen. Jag vet iaf att det "gjorde" barnens dag och de pratade om henne hela vägen hem sen, vill bjuda hem henne till oss, vill åka dit och "hjälpa" henne med bebisarna när de tittat ut osv osv. Jag vet att jag har sagt det förut men jag säger det igen, vilken sagolik tur vi har haft med barnens lärare!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0