Kalldusch!

Känner mig just nu som en punkterad ballong. Mamman till en av sonens bästa kompisar som vi den här terminen har samkört med till skolan kom förbi aldeles nyss för att berätta att de flyttar till Singapore under sommarlovet. Samkörningen är inte det som oroar mig men jag måste säga att jag inte ser fram emot sonenens reaktion på detta. Nästa år, när de börjar tredje klass kommer klasserna att flyttas om och barnen får önska tre kompisar som de vill fortsätta ha i sin klass och den här pojken är en av gossens önskemål. Jag tänker inte berätta för honom, det låter jag kompisen göra när han tycker att det passar så nu får jag gå runt och bära på den här "hemligheten" så länge.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0