Stackars puman!

Känns som det inte är första gången jag har den rubriken, hon är verkligen en olycksfågel min lilla puma :( Skolsköterskan ringde precis för att avlägga rapport om att hon precis tagit hand om dottern som sprungit ihop med ett annat barn och fått en jätte bula som även är blå. Tydligen kan man också se pojkens tandavtryck i märket just nu men eftersom de lagt is och fortsätter kyla trodde sköterskan att det skulle försvinna innan jag hämtar henne. Men sköterskan sa även att det bara är ytligt och att dottern mår efter omständigheterna bra så jag behöver inte hämta henne.
 
<3 Lilla stumpan! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0