Oh gosh!

Jag är helt slut! Vilken dag! Igår satte vi upp poolen igen så vi började dagen med en tur till ACE, en järnhandel kan man väl säga, för att hitta en pressänning att täcka poolen med. Sedan en snabbis förbi Carrefour då maken inte blivit utringd på sin standby så vi behövde lite mat när han blev hemma. Vi hann knappt hem och byta om innan jag körde puman på kalas och där var det såklart fullt ös. Eftermiddagen har sedan fortsatt i samma anda med bullbak (vi kunde ju inte missa kanelbullens dag!) och fix och trix i trädgården. Jag hade äntligen skaffat rediga handskar så jag kunde försöka göra något åt boungavillen som växt sig helt vild och hängt över muren in till grannarna. Samtidigt badade barnen och maken lagade mat. Nu äntligen ligger barnen i säng och jag och maken kan varva ner lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0