Oumbärliga facebook!

Min man får göra narr av facebook precis hur mycket han vill men jag tycker det är kul att hålla sig lite uppdaterad vad folk gör nuförtiden, speciellt när man bor så långt bort och aldrig springer på varandra av en slump. Ibland kan man ju även få oumbärlig hjälp av någon man inte riktigt har kontakt med! Detta hände mig igår då jag uppdaterade min status med min förvirring över glasögonens vara eller icke vara och skrev "det är nu man skulle känt en optiker". På detta svarade en tjej jag orienterade med för många herrans år sedan att hon är gift med en optiker och på så vis fick jag, vad jag tycker själv, raka och klara svar när det gäller synen och helt plötsligt känns allt mycket lättare! Men mer om det i ett annat inlägg, nu måste jag ta tag i annat så vi kan komma iväg på fotboll ikväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0