Svansjön

Kvällen innan födelsedagen var jag och maken på balett för första gången i mitt liv. Vi såg Svansjön och det var väldigt vackert! Jag gjorde misstaget att tro att jag skulle fatta vad som hände utan att googla fram historien i förväg men trots att jag inte fattade allt i själva handlingen var det ju så mycket fin musik och ljuvliga danser att jag njöt ändå. Blev nu ikväll ispirerad att leta upp (på nätet) en gammal film som min barndomskompis hade på "video" när vi var barn, jag blev så nostalgisk över hela situationen. Minns du filmen M?


Kommentarer
maria

va de jag ?? jag har ju inget minne från barndommen vet du väl ;) men jag vet att jag hade nån svansjön. men jag såg i ett annat inlägg nåt om nån jordgubbscheesecake den hoppas jag du bjuder på när du kommer :)))))))))))

Svar: Ja det var ju du! Den enda i byn med videospelare :D Det var svansjön och trolltyg som gick på repris tills banden gick sönder tror jag
pupa.blogg.se

2013-05-19 @ 20:24:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0