Balettväska

Dottern har valt att fortsätta dansa balett och hip hop efter sommarlovet.Lektionerna är precis efter varandra och vi har gjort så att hon gått på balett och haft hip hop kläderna med sig och jag gått in och hjälpt henne byta om när jag kommit med sonen till hip hop lektionen. Hon har haft sina kläder och skor i en H&M papperspåse men den blir ju snabbt trasig så jag tänkte att det skulle vara kul för henne att ha en balettväska. Efter lite googlande hittade jag den här beskrivningen och beställde fin fina tyger från england se tidigare inlägg. Häromkvällen slog jag så till och började sy, det var inte jätte svårt och jag måste säga att jag är riktigt nöjd med slut resultatet! Kanske den hade kunnat vara liiite större men den räcker!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0