Pust!

Ikväll blir det allt en tidig kväll för min del, jag är helt utmattad. Började dagen med kettlebells och kära någon vilket pass! Ett tag visste jag inte om jag skulle svimma eller kräkas! Men jag tog mig igenom hela klassen och kände mig redigt nöjd med mig själv efteråt. Efter en snabb dusch åkte jag och maken till Festival City, vi skulle på Ace (som en järnhandel) och IKEA. Kassaskåpet som vi tittat ut på ACE var lite nersatt så vi sparade en liten slant. På IKEA fick vi tag på det som fattades till sonens lilla kontorshörna (ett par hyllor, pennkorgar, papperskorg och en anslagstavla, fast den kom från Hyperpanda en supermarket). Eftermiddagen har därför spenderats med att hänga upp och organisera. Äntligen sover barnen och jag hoppas alltså på en tidig kväll och en god natt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0