KB

Hemma från ett kvälls kettlebells pass. Jag har sagt det förut och kommer säga det igen, vilken underbar träningsform! Idag kändes det extra bra, jag kunde se att jag inte var den som körde med minst vikt och några andra ställde ner sina vikter innan tidsintervallen var slut medans jag orkade hålla ut! Jag tror inte folk egentligen jämför, alla kör sitt eget race och enda anledningen jag jämförde den här gången var för att det var sååå skönt att inte vara "sämst". I övrigt fick jag tre komplimanger från M, som håller i klasserna och då växer man ju självklart oxå! Vet inte om jag vågar säga det högt men det flyter på bra nu :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0