Phew!

Nu är DESS julmarknad över och den största delen i mitt jobb som klassmamma är därmed över. Hur skönt som helst! Två dagar innan marknaden fick vi veta att kameler kunde bära på något virus som en kvinna dött av i Abu Dhabi så vår kamelridning kunde inte genomföras. Istället lyckades vi boka in en mekanisk rodeo tjur som barnen fick rida på och det blev en stor succe. Vi fick till och med mota bort folk mot slutet, kön tog aldrig slut!
 
Imorgon ska jag och den andra klassmamman träffas för att köpa julklappar till fröknarna och förhoppningsvis även grejer till att göra födelsedagskort till lärar assistenten som fyller år den 17e. Jag har surfat runt på lite scrapbooking och fått lite idéer och inspiration, jag hoppas kortet blir fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0