Nu är vi tillbaka igen!

Det var verklgien full rulle på vår lilla sverige tur men vi hade det jätte bra och det var så trevligt att kunna komma med ner och träffa släkten på västkusten. Det är alltid lika trevligt. Jag måste säga att det märks att barnen blir större och större. Trots så mycket resande på så kort tid har de varit duktiga och det har knappt varit något gnäll alls (inte över själva resandet iaf ;))
 
De har precis åkt iväg för deras andra dag i skolan idag och sista för den här veckan, ska bli skönt med helg så här efter resandet. Själv ska jag strax åka iväg och träna, känner mig fortfarande sömnig och därmed inte sååå sugen men jag vet ju att det blir bra bara jag kommer dit och efteråt känns det ju alltid så bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0