1 års presenter

I samband med vårat Malta besök om ett par veckor tänkte vi fira barnens kusiner. Den ena fyllde 1 i juni och den andra fyller i oktober. Helt plötsligt insåg jag då att vi måste köpa present. Hade tänkt att maken skulle fixa det från Dubai så jag slapp bära det med mig härifrån men jag har väntat för länge. Nu är det Eid och säkert knökmycket folk i köpcentrumen så han tänkte göra sin matshopping innan klädaffärerna öppnar. Han kommer inte hinna ut någon annan gång heller då han sen jobbar hela tiden fram tills dess han åker. Jag vill helst inte köpa present på Malta utan hellre något som de inte annars kan få tag på. Har nu googlat runt på Brio och Micki leksaker och blivit inspirerad. Gillar bultbrädorna men det står från 2 år så jag gissar att det får vänta till nästa födelsedag (fast det hindrar ju inte att jag köper dem redan nu så kan jag spara in lite på porto :) Jag tror att det kommer bli en dragleksak den här gången, någon rolig sak från Brio som man inte bara drar utan har någon detalj som även rör sig, tex helikoptern med snurrande rotorblad eller humlan med snurrande vingar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0