Mitt sociala liv

Ett tag efter att vi kom tillbaka till Dubai efter sommaren kände jag mig nästan lite ensam, allt det sociala liv som jag kände att jag hade innan sommaren var som bortblåst men det verkar sakteliga bli ordning igen. Kanske är det så här innan man kommit in i skolrutinerna igen? Igår var jag på fika morgon med de svenska tjejerna här i Silicon Oasis och det är meningen att det ska bli en gång i veckan. Imorgon kommer en hoper mammor från sonens klass hit på ficka och nästa vecka är det träff med alla emirates fruarna i vårat kvarter! Härligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0