Im back

Jag tror jag är tillbaka på bloggen nu. De där första veckorna i skolan har varit helt galna. I och med dotterns korta dagar känns det som att jag inte har gjort annat än kört barn och gått på gymmet. Jag har varit helt slut när barnen lagt sig och jag satt mig till rätta, bloggen har inte blivit prioriterad. Från och med den här veckan går dock puman vanliga skoldagar, fram till 14.15 så jag hoppas lite energi ska komma tillbaka när jag slipper köra två gånger om dagen.
 
Vad har hänt sen dess då? Inte mycket tror jag. Maken har jobbat rätt mycket i början på oktober och han är just nu på Malta för andra gången på en vecka! Vi har lyckats tagit oss ut och bowlat, och det var verkligen jätte kul! Ända tills vi spelat klart och sonen insåg att dottern gjort en strike men inte han. Han höll på och skrek och grät i en timme! Kalas säsongen har kommit igång, båda barnen var på ett kalas i The Villa, ett annat villa compound i närheten, och de hade kanon kul. Puman är verkligen inte den som är den, hon hoppar in och leker och har kul med brorsans kompisar! Sonen ser fram emot till kalas och vi har fullt upp att förbereda för det, inbjudningarna gick ut igår. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0