Pappa in the house!

Äntligen kom då pappa natten till igår. Flygresan hade gått bra och så även taxi resan hem hit (fast det hade varit lite svårt att hitta i mörkret, och speciellt när varken de eller taxi chauffören varit hit tidigare.
 
Igår tog vi det skapligt lugnt. En liten shopping utflykt till Mirdif City Centre för att att få tag på kvällsmat och lite senare åkte vi till trädgårds souken och köpte alla växter som vi ska plantera på lördag. Jag vet inte riktigt om jag nämnt det tidigare men sonen kommer få en fin trädgård i födelsedags present, precis som han önskat sig. När han först sa att han önskade sig det kände jag att det inte var rätt eftersom det inte var en sak bara för honom men ju mer jag tänkte på det insåg jag att en sådan osjälvisk önskan självklart ska premieras. Han kommer ju få andra paket så klart, från mormor, morfar, farmor och farfar och några små saker från oss så han blir ju inte varken paketlös eller utan presenter som bara är till honom. Han älskar att påta och greja med växter så jag tror han kommer tycka det här blir jätte kul! Och vad stolt han kommer vara sen, när han tittar på växterna och vet att han fick dem i present :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0