Gift igen!

Efter gravidetet och viktökning har jag nu gett upp hoppet om att nånsin bli smal nog för min vigselring igen. När jag provade den går den inte ens över knogen och benstorleken påverkas väl knappast av vikten gav jag upp och maken tog den till "vår" guldsmed som ökade storleken. Inatt kom han hem med den och äntligen kan jag ha min allra finaste och underbaraste ring igen efter närmare 6 år utan den. Det känns som jag blivit gift igen :)

Här är bild på min vigsel och förlovningsring precis innan vi gifte oss, förlovningsringen har jag inte bestämt om jag ska göra något åt storleksmässigt än.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0