Ett år äldre...

Jaha, då var man ett år äldre igen. Tiden bara rusar iväg! Födelsedagen skulle inte direkt firas då maken skulle jobba och behövde sova precis efter extra tidig middag och tur var väl det då jag blev akut magsjuk när vi var ute på shopping center på dagen. Jag mådde urkasst! Som tur var visade det sig vara en snabbis, två timmar senare behövde jag inte spriga på toa mer även om jag inte kände mig direkt stabil i magen. Vi tänkte fira på fredag istället. Maken är ledig och barnen har skolhelg, det blir mysigt men jag har ännu inte bestämt mig vad det ska bli för tårta eller ens mat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0