Åhhh huset....

Glada nyheter! En svensk kompis ska hyra vårat hus på Malta. Hon och hennes två barn och det känns så himla kul. Självklart blir det gött för oss att få in hyra varje månad till våra amorteringar men jag måste säga (och det här kommer låta jätte töntigt) att jag är glad att vårat hus kommer att uppskattas igen. Det förtjänar en glad familj som fyller upp det med skratt (och tjafs). Jag är också glad för min kompis eftersom jag vet hur bra vi trivdes i vårt hus. Jag tror ni kommer få det kanonbra och du förtjänar att börja om från början!


Kommentarer
Emma

Tack! Jag kommer se till att huset blir alskat igen! Ser fram emot att borja om dar!

2012-05-26 @ 15:42:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0