DESS

Ni som har följt bloggen sedan vi bestämde oss att flytta till Dubai vet hur jobbigt sonen tyckte det var att lämna Malta, hans skola och kompisar osv och hur jobbigt jag tyckte det var att han var så ledsen över det hela när vi ju faktiskt inte hade något val. Att stanna på Malta var inte möjligt. Hursomhelst, här kommer en trevlig uppdatering. Häromdagen i bilen sa han till mig att "jag gillar min nya skola bättre än min gamla". Jag tror att det mest har med att göra att han redan glömt lite hur han hade det på San Andrea men helt ärligt bryr jag mig inte om det. Det var bara så himla skönt att höra att han inte går runt och längtar till Malta utan känner sig hemma här nu.


Kommentarer
Malta Johanna

Vad härligt att han trivs!!



Jag brukar inte behöva platta till degen, jag gör alltid en halv sats och så står degen i en ganska stor glasskål över natten vilket gör att det blir ganska platt :) men prova att platta till den om du känner att det behövs, det är säkert inga problem!

2012-03-23 @ 16:49:29
URL: http://alltommalta.com
Anonym

Vad skönt att höra. Förstår att det är en lättnad för dig :)

2012-03-23 @ 20:37:01
Sara

Vad skönt att höra. Förstår att det är en lättnad för dig :)



Oj, glömde ju fylla i vem det var från...

2012-03-23 @ 20:38:27
URL: http://babyjemail.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0