Så jäkla hopplöst!

På onsdag skulle jag och dottern klippa oss innan semestern och gissa vad? Idag ringde de och skulle bekräfta tiden och i förbigående nämnde hon att den hårfrisörskan jag bokat inte är där. Efter några frågor kommer det fram att även hon sagt upp sig, att inga svenskor alls finns kvar och att det blivit ny management. Jag känner mig så himla besviken och ledsen! Hade introducerat en kompis som vidare introducerat andra till de här tjejerna och vi hann inte ens njuta av bra hårklippning i mer än ett par månader! Jag vet att folk kommer och går här i Dubai men jag trodde att de med svensk ägarskap och "alla" svenskar som kunder skulle ersätta svenskar med svenskar! Nu måste jag försöka klippa håret i sverige och sen är det bara att börja leta ny frisör när jag kommer tillbaka med andra ord....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0